افضل: گیتی پسند تفاوتی با تیم ملی ندارد، در ضعیف ترین تیم هم به دنبال قهرمانی بوده ام

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است که این تیم چون در جام باشگاه های آسیا حضور دارد، تفاوتی با تیم ملی ندارد.

افضل: گیتی پسند تفاوتی با تیم ملی ندارد، در ضعیف ترین تیم هم به دنبال قهرمانی بوده ام

علیرضا افضل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه وبلاگ ساعت فروشی پویا، درباره انتخاب گیتی پسند گفت: پیش تر هم در گیتی پسند بودم و این باشگاه در ایران، آسیا و حتی دنیا یک برند محسوب می گردد. آمده ام که یک سال در خدمت این تیم باشم تا در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا، افتخار کسب کنیم.

وی درباره اختلافات او با نیمکت گیتی پسند در فصل گذشته گفت: اختلاف نظر همواره وجود دارد و سلیقه افراد با هم متفاوت است. دو سال خوب را با مس پشت سر گذاشتم و اینک به شهر خودم برگشته ام. این دو سال برای خانواده من سخت بود و سال جاری دیگر نتوانستم کنار مس باشم. در مجموع کار کردن با تیم های تبریزی سختی هایی دارد. ما مجبور بودیم که با پرواز برای بازی های خانگی به شهرهای مختلف برویم که باعث خستگی اعضای تیم می شد.

سرمربى گیتی پسند در این مورد که گفته می شد با بعضی اعضای این تیم اختلاف دارد و به گیتی پسند نخواهد رفت، اعلام نمود: بعضی رسانه ها در این موضوع اذیت می کردند که نفهمیدم با من مشکل دارند یا با مس سونگون. ان شاءالله مشکل این افراد حل گردد و کوشش نمایند به فوتسال یاری نمایند. مربی شاید شیوه بازی یک بازیکن را دوست نداشته باشد. تیم ما سال جاری نفراتی را جذب کرد که به آنها احتیاج دارد و به نام ها توجه نکردیم. امیدوارم بازیکنانی که جذب نموده ایم، عملکرد خوبی در تمرینات داشته باشند تا در جام باشگاه های آسیا افتخارآفرینی کنیم.

افضل در پاسخ به این پرسش که با توجه به بالا بودن انتظارات از گیتی پسند، آیا از این انتظارهای بالا ترسیده است یا خیر، توضیح داد: من تا به حال با هر تیمی که کار نموده ام، جزو مدعیان قهرمانى بوده است. در هر تیمی که باشم، هدفی برای مجموعه در نظر می گیرم و در راستای آن کوشش می کنیم. باید بزرگ فکر کنیم وگرنه به هدف خود نمی رسیم. همه تیم های مدعی سالیان گذشته که به مسابقات می آیند، برای رده پنجم نمی آیند و برای قهرمانی می جنگند. هر کسی تیم خود را می بندد برای قهرمانی می بندد. اگر در تیمی ضعیف ترین نفرات را در تیم خود داشته باشم، می گویم باید برای قهرمانی بجنگیم. البته حضور بازیکنان بزرگ در تیم هایی چون تأسیسات دریایی و گیتی پسند، دلیل نمی گردد که سایر تیم ها نتوانند به قهرمانی برسند. هر تیمی با کوشش بازیکنان و کادر فنی خود می تواند به مقام قهرمانی برسد.

وی درباره شروع تمرینات گیتی پسند گفت: از چند روز پیش تمرینات خود را شروع کردیم و از روز چهارشنبه هم بازیکنان ملی پوش ما به تمرینات اضافه شدند. کم کم به آمادگی مورد نظر برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا خواهیم رسید.

سرمربی گیتی پسند در این مورد که ترابیان اعلام نموده است که در زمان حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا، تیم ملی بازیکنی از این تیم باشگاهی نمی گیرد، گفت: تیم ملی، نماینده کشورمان در مسابقات مختلف است و افتخارآفرینی می نماید، اما ما هم اینک فرقی با تیم ملی نداریم و با داشتن نفرات خود در جام باشگاه های آسیا پیروز تر خواهیم بود.

منبع: تسنیم

به "افضل: گیتی پسند تفاوتی با تیم ملی ندارد، در ضعیف ترین تیم هم به دنبال قهرمانی بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: گیتی پسند تفاوتی با تیم ملی ندارد، در ضعیف ترین تیم هم به دنبال قهرمانی بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید