بختیاری زاده: اشتباهات ما از داوری بزرگتر بود، اکنون وقت استفاده از جوانان است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اشتباهات داوری در این بازی هم وجود داشت، اما اشتباهات خودمان بزرگتر بود.

بختیاری زاده: اشتباهات ما از داوری بزرگتر بود، اکنون وقت استفاده از جوانان است

به گزارش ، سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم فوتبال شهرخودروی خراسان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتور گفت: کوشش بازیکنان ما ستودنی بود و آن ها بی نظیر بودند. در کار تیمی و دفاع نظم داشتیم و امروز بهتر از تراکتور بودیم، اما در گل زدن بی دقت بودیم. می دانستیم بازی سختی داریم و تراکتوری ها را نفر به نفر بررسی و براساس آن تمرین نموده بودیم. می خواستیم تراکتور را ببریم، اما متاسفانه توپ ها به گل نرفت. از مجموعه تیم راضی هستم، اما اعتقاد دارم یک تیم با کیفیت و عظیم نباید فرصت های مهم را از دست بدهد، اما ما امروز پیروزی را از دست دادیم.

بختیاری زاده ادامه داد: اگر می خواهیم یکی از تیم های صعود نماینده باشیم، باید این 3 امتیاز ها را به دست بیاوریم. در کل از تیم راضی هستم، اما ضعف داریم که باید در طول هفته بیشتر کار کنیم. فوتبال بخشی از زندگی است. یاد گرفتم که همواره با امید بازی کنم و سعی می کنم این تفکر را به بچه ها هم منتقل کنم. هر چند می دانم که لیگ سال جاری فرسایشی شده است و بچه ها احساس خستگی می نمایند. در بخش های مختلف تمرینات در کوششیم تا از نظر روانی بچه ها را برای بازی بعد آماده کنیم.

او گفت: این بازی تمام شد و یکی، 2 روز بازی تراکتور را بررسی می کنیم. سپس به سراغ بازی مقابل صنعت نفت می رویم. با تمام وجود کوشش می کنیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم. شهرخودرو تیم بسیار باکیفیتی است، اما مسائلی نیز دارد و این مسائل نباید بهانه ای برای پیروز نشدن ما باشد. آنچه بازیکنان ما باید انجام دهند، کوشش کردن بی وقفه است.

بختیاری زاده درخصوص سیستم تیمش توضیح داد: می دانم شهرخودرو 2 فصل است که 4-4-2 بازی می نماید. ما نیز شرایط فیزیکی و کیفیت فنی بازی تراکتور را هم در نظر گرفتیم تا مرکز زمین را به تراکتور ندهیم. ایجاد موقعیت فقط به سمت دروازه حریف رفتن نیست. پرس حریف در یک سوم میانی هم می تواند باعث آغاز حمله باشد. می دانستیم حاج صفی را صاحب موقعیت می نمایند به همین دلیل آنجا پرجمعیت بودیم، اما در گل زدن و ضربه آخر خوب نبودیم. شاید یک موقعیت 60-70 درصدی به تراکتور دادیم، اما در مجموع موقعیت آنچنانی ندادیم.

او درباره استفاده از 2 بازیکن جوان در ترکیب امروز تیمش گفت: همواره وقتی به جوانان فرصت می دهید، آن ها شما را غافلگیر می نمایند و هیچ وقت از بازی دادن به آن ها ضرر نمی کنید. بازیکنان با تجربه خوبی داریم که تقریبا بار تیم را به دوش می کشند. اکنون وقت استفاده از بازیکنان جوان است. البته الان بین بازیکنان جوان و با تجربه فاصله وجود دارد، اما بدون شک ساختار تیم را حفظ می کنم و هر وقت فرصت باشد از بازیکن جوان و تاثیرگذار استفاده خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره داور و عملکرد او گفت: همه انسان ها اشتباه می نمایند. کارشناس داوری نیستم و کنار زمین هم با احترام تیم را حمایت می کنم. اشتباه در این بازی هم بود، اما اشتباهات خودمان از اشتباهات داوری عظیمتر بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بختیاری زاده: اشتباهات ما از داوری بزرگتر بود، اکنون وقت استفاده از جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: اشتباهات ما از داوری بزرگتر بود، اکنون وقت استفاده از جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید