دانشکده رسانه خبرنگاران دانشجو می پذیرد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، دانشکده رسانه فارس در مقاطع کارشناسی و کاردانی و در رشته های خبرنگاری، عکاسی، تدوین، گویندگی و دوبله، روابط عمومی، مترجمی خبر انگلیسی، تصویربرداری، مدیریت امور فرهنگی و مروج اندیشه و تربیت اسلامی برای ترم بهمن دانشجو می پذیرد.

دانشکده رسانه خبرنگاران دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت فروشی، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشکده رسانه فارس شروع و تا 27 بهمن ماه ادامه دارد. در این مرحله از ثبت نام تمام متقاضیان تحصیل در دانشکده رسانه فارس می توانند با مراجعه حضوری به دانشکده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این دانشکده رشته های تحصیلی خبرنگاری، عکاسی خبری، عکاسی هنرهای تجسمی، مترجمی خبر انگلیسی، روابط عمومی، مروج اندیشه و تربیت اسلامی، سینما تدوین، سینما تصویربرداری در مقطع کاردانی و رشته های تحصیلی خبرنگاری سیاسی و مالی، روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی، مترجمی خبر انگلیسی و عکاسی خبری در مقطع کارشناسی تدریس می گردد.

دانشکده رسانه فارس در خیابان انقلاب، ضلع شمال شرقی چهارراه کالج، کوچه شهید سعیدی واقع شده است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88911664 و 88911665 تماس بگیرند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانشکده رسانه خبرنگاران دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده رسانه خبرنگاران دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید