سینما

13 نکته در مورد فن تماشای فیلم

1- چگونه فیلم انتخاب کنیم؟زندگی کوتاه است. اختصاص دادن 2 ساعت وقت برای یک فیلم چیز کمی نیست. همین 2 ساعت را می توانید مثلا به ورزش یا کتاب اختصاص بدهید. پس باید بتوانیم فیلم های خوب و مناسبی انتخاب کنیم. متاسفانه به نقد مثبت منتقدها یا نمره imdb هم نمی شود کاملا...

17 مهر 1399

هیدرولیز قلیایی، شیوه جانشین سوزاندن یا تدفین اجساد که هنوز در آمریکا قانونی نیست!

این پست را از یادآوری یکی از اپیزودهای سریال بریکینگ بد، شروع می کنیم، جایی که جسی پینکن ماموریت یافته بود که با قرار دادن یک جسد در یک بشکه پلاستیکی و ریختن اسید هیدروفلوریک، از شر جسد خلاص شود. اما او اشتباه کوچکی کرد و جسد را در وان حمام قرار داد. در...

14 مرداد 1399

محمدعلی کشاورز در سال 60 برای بازی در سربداران چقدر دستمزد گرفت؟

آخرین خبر/ علی زادمهر فعال رسانه ای با انتشار قرارداد محمدعلی کشاورز برای بازی در سریال سربداران نوشت:

9 مرداد 1399

همگناه، سریالی که در عرض قصه در جا می زند

وقتی داستانی تصمیم بگیرد که بر مبنای پلات کلاسیک روایت نشود و به بهانه جذابیت خرده داستان کاراکتر ها در عرض پیش برود، تبدیل به موجودی صلب و حجیم می شود که چابکی لازم برای روایت داستان خود را ندارد و بعد از مدتی مخاطب خود را خسته می کند.

30 تیر 1399

حذف ویدئوی شناگران ایرانی از اینستاگرام فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی شنا ویدئوی شناگران ایرانی را از اینستاگرام خود حذف کرد.

20 تیر 1399

چرا تتلو طرفدار دارد؟

در روزهای کرونایی که قرنطینه و در خانه ماندن ها از دورهمی ها در فضای واقعی کاست، استفاده از فضای مجازی و به ویژه لایو در اینستاگرام به خصوص از سوی شاخ های اینستاگرامی و سلبریتی ها رو به رجحان گذاشته تا بازار حاشیه داغ بماند. در این میان اما بار دیگر تتلو...

5 تیر 1399

نشریه ورایتی نیویورک و لس آنجلس

نشریه ورایتی یک مجله سرگرمی است که در 3 نسخه و به صورت روزانه و هفتگی چاپ می گردد. نشریه ورایتی دارای نسخه اینترنتی برای خوانندگان آنلاین خود می باشد.

27 اردیبهشت 1399

ماکس فون سیدو درگذشت

ماکس فون سیدو بازیگز سوئدی و نامدار سینمای دنیا که بازی در فیلم هایی مهمی چون مهر هفتم از اینگمار برگمن و جن گیر از ویلیام فردکین را در کارنامه داشت در سن 90 سالگی درگذشت.

8 اردیبهشت 1399

واکنش بازیگر لاتاری به حوادث دردناک هند

برترین ها/ بازیگر فیلم سینمایی لاتاری به مساله خشونت علیه مسلمانان در هند واکنش نشان داد.

5 اردیبهشت 1399

خبرنگاران کرونا در قم؛ 21 نفر درمان شدند ، تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس

قم- خبرنگاران- نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا اعلام تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم گفت: تا به امروز 21 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبودیافته بودند از بیمارستان مرخص شدند.

21 فروردین 1399

دانشکده رسانه خبرنگاران دانشجو می پذیرد

دانشکده رسانه فارس در مقاطع کارشناسی و کاردانی و در رشته های خبرنگاری، عکاسی، تدوین، گویندگی و دوبله، روابط عمومی، مترجمی خبر انگلیسی، تصویربرداری، مدیریت امور فرهنگی و مروج اندیشه و تربیت اسلامی برای ترم بهمن دانشجو می پذیرد. ...

11 فروردین 1399

سخنرانی ترامپ در کنگره دوباره حاشیه ساز شد!

ترامپ پس از تقدیم متن سخنرانی سالانه خود به نانسی پلوسی، به رغم اینکه پلوسی برای دست دادن با وی دست خود را به سمت او دراز کرده بود ترامپ از دست دادن با وی خود داری کرد.

4 فروردین 1399

درباره سنندج: خوردنی ها، شنیدنی ها و دیدنی های سنندج

سفر به سنندج سفر به تاریخ است، نه تنها برای قدمت تاریخی شهر، جاذبه های سنندج و دیدنی های سنندج، که حتی زبان مردم سنندج زبانی متعلق تاریخ است. زبان کردی و فارسی هر دو از مجموعه زبان های هند و اروپایی اند و هر دو متاثر از زبان اوستایی. زبان مردم سنندج، کردی...

27 اسفند 1398

نکونام هنوز هم ستون فقرات ایران است

خبرنگاران: خبرگزاری رویترز انگلیس در گزارشی به تمجید از کاپیتان تیم ملی ایران پرداخته و نوشته است که او با وجود بالا رفتن سن اش همچنان در سطحی قابل قبول بازی می نماید.

22 اسفند 1398

عملکرد بهتر از انتظار پسران بد و صدرنشینی در باکس آفیس

فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys for Life) که تحت عنوان پسران بد 3 نیز شناخته می شود پیروز شد این آخر هفته در سه روز اول اکرانش بیش از 59 میلیون دلار بفروشد و نسبت به پیش بینی های قبلی پیروز تر ظاهر شود.

17 اسفند 1398

ورود کمیته اخلاق به ماجرای تبانی در لیگ برتر فوتسال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به صحنه مشکوک در یک بازی لیگ برتر فوتسال ورود خواهد نمود.

7 اسفند 1398

جودی فاستر و بندیکت کامبربچ در زندانی 760

زاکاری لِوی به جودی فاستر و بندیکت کامبربچ برای بازی در فیلم سینمایی زندانی 760 ملحق می گردد. کِوین مک دونالد کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

28 بهمن 1398

ملانوروزی به پرسش ها درباره موزه هنرهای معاصر پاسخ داد

رییس موزه هنرهای معاصر به بعضی ابهام ها و شایعه های به وجود آمده درباره خروج بعضی آثار گنجینه این موزه و نمایش آن ها در برلین و رم پاسخ داد.

23 بهمن 1398

زنانی با گوشواره های باروتی اکران جهانی می گردد

مستند زنانی با گوشواره های باروتی به کارگردانی رضا فرهند اکران جهانی خواهد شد.

12 دی 1398

تیراندازی در دانشگاه تگزاس با 3 کشته و 20 زخمی

تیراندازی در محوطه دانشگاهی در تگزاس باعث کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ده ها تن دیگر شده است.

24 آذر 1398
تعداد: (35)