درآمدزایی اپ های بازی در اپ استور بالاتر از گوگل پلی

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، درآمد توسعه دهندگان بازی در فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل نسبت به نسخه اندرویدی خود یعنی گوگل پلی استور بسیار بالاتر است.

درآمدزایی اپ های بازی در اپ استور بالاتر از گوگل پلی

بر اساس گزارش های پیشین اپ استور به لطف ارائه اپلیکیشن های مربوط به بخش بازی و سرگرمی، همیشه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جذب نموده و در بسیاری از موارد، برای دانلود و نصب اپلیکیشن های مذکور و پرطرفدار، از آنها پول دریافت می نماید. به عبارتی دیگر تعداد برنامه های پولی اپ استور به میزان قابل توجهی از گوگل پلی استور بیشتر است و همین مساله نیز همیشه موجب شده اپ استور درآمدزایی و سودآوری بسیار بیشتری نسبت به رقیب دیرینه خود گوگل، برای اپل به ارمغان بیاورد.

بدین ترتیب با اینکه اندروید سهم بسیار بالاتری از بازارهای جهانی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است، اما درآمد فروشگاه اپ استور اپل همچنان از توسعه، فروش و ارائه اپلیکیشن های مبتنی بر سیستم عامل آی اواس بسیار بیشتر از گوگل پلی استور است.

طبق آخرین آمارها، 100 اپلیکیشن برتر در اپ استور اپل پیروز شده اند در سه ماهه نخست امسال میلادی 83.8 میلیون دلار کسب نمایند این در حالیست که در این بازه زمانی درآمد حاصل از 100 اپلیکیشن برتر در پلتفرم گوگل پلی استور 51 میلیون دلار بوده است.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "درآمدزایی اپ های بازی در اپ استور بالاتر از گوگل پلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی اپ های بازی در اپ استور بالاتر از گوگل پلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید