بازاریابی و فروش

هواوی Enjoy 20 و Enjoy 20 پلاس با پشتیبانی از اینترنت 5G معرفی شدند

هواوی دقایقی پیش از دو گوشی میان رده خود با نام های هواوی Enjoy 20 و Enjoy 20 پلاس رونمایی کرد. محصولاتی که به پردازنده Dimensity 720 مجهز شده و از اینترنت 5G هم پشتیبانی می کنند.

25 مهر 1399

ثبت سفارش کتاب های درسی تمدید شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: زمان ثبت سفارش کتاب های درسی تمامی پایه در مقاطع تحصیلی تا دوشنبه دهم شهریور ماه سال1399 تمدید شد.

25 مهر 1399

دعوای الزام به فک رهن چگونه است؟

در مواردی که وام گیرنده (راهن) کلیه قسط ها و بدهی خود را می پردازد، اما طلبکار (مرتهن) ملک را فک رهن نمی نماید، صاحب ملک می تواند دادخواست الزام به فک رهن را طرح نماید.

22 مهر 1399

13 نکته در مورد فن تماشای فیلم

1- چگونه فیلم انتخاب کنیم؟زندگی کوتاه است. اختصاص دادن 2 ساعت وقت برای یک فیلم چیز کمی نیست. همین 2 ساعت را می توانید مثلا به ورزش یا کتاب اختصاص بدهید. پس باید بتوانیم فیلم های خوب و مناسبی انتخاب کنیم. متاسفانه به نقد مثبت منتقدها یا نمره imdb هم نمی شود کاملا...

17 مهر 1399

چرا بهتر است سهام عدالت را همچنان نگهداریم

خبرنگاران : از روز یکشنبه 30 درصد دوم سهام عدالت قابل فروش می گردد اما با توجه به این که طی چند ماه گذشته ارزش این سهام رشد بسیار خوبی نموده کارشناسان توصیه می نمایند که دارندگان سهام عدالت این سهام را همچنان نگه دارند...

11 مهر 1399

وام اجاره نیامده به فروش رفت!

پرداخت وام ودیعه هنوز به جریان نیفتاده خرید و فروش می گردد.

30 شهریور 1399

زمان همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در هفته تامین اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های این سازمان، به سوالاتی پیرامون همسان سازی حقوق بازنشستگان و … پاسخ داد.

21 شهریور 1399

رئیس جمهور قزاقستان : هیچ گونه اراضی به خارجی ها نمی فروشیم

جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان تأکید کرد که دولت این کشور هرگز هیچ گونه زمین کشاورزی به خارجی ها نمی فروشد.

18 شهریور 1399

نمایش تبلیغات در گوشی های گران قیمت سامسونگ باید متوقف شود

سامسونگ بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود و چنین موفقیتی تصادفی نیست. گوشی های این شرکت چه از لحاظ سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد و به خصوص باید به پرچم داران این شرکت اشاره کنیم که طرفداران پروپاقرص زیادی...

12 شهریور 1399

گفت وگوی چالشی با محمد معتمدی؛ من سلبریتی نیستم!

روزنامه هفت صبح - وحید لشگری: محمد معتمدی یکی از خواننده های سرشناس موسیقی ایرانی است که طی سال های اخیر تجربیات متفاوتی را در حوزه موسیقی ثبت نموده و توانسته طیف های گوناگون جامعه را در دایره مخاطبین آثارش داشته باشد. اما در عین حال گاهی هم حاشیه هایی...

10 شهریور 1399

ساعت یکصد میلیونی پورشه دیزاین

مجله دیجی کالا -آراد فلاح: بسیاری از خودروسازانی که رده های بالایی بازار و مشتریان ثروتمند را نشانه گرفته اند، به فراوری لوازم جانبی لوکس و گران قیمت نیز مشغول هستند تا از این طریق سود بیشتری را به جیب بزنند. پورشه یکی از این خودروسازان است که با برند...

8 شهریور 1399

معین تکلیف خودروهای احتکار شده در انتظار رأی تعزیرات

خبرنگاران: رئیس سازمان حمایت معین تکلیف خودروهای احتکار شده را منوط به رأی تعزیرات دانست و گفت: کمیته معین تکلیف اختلاف قیمت خودور در کارخانه و بازار هنوز تشکیل نشده است.

4 شهریور 1399

رد پای نوعی جدید از ویروس کرونا در چین

زینگ گوانگ از متخصصان ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین ادعا کرده است که ویروس جدید کرونا که به تازگی در پکن شایع شده است با آنچه قبلا در چین بوده، متفاوت است.

22 مرداد 1399

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری 24 خرداد آغاز می شود

پیش فروش بلیت قطار های مسافری در بازه زمانی یکم تا 31 تیر ماه، به صورت اینترنتی و حضوری، از صبح 24 خرداد در سراسر کشور آغاز می شود.

19 مرداد 1399

بازار خودرو قفل شد، کوچ خریداران از بازار

خبرنگاران : با خاتمه مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش 25 هزار دستگاه خودرو راستی آزمایی اطلاعات اعلامی از سوی متقاضیان شروع خواهد شد.

13 مرداد 1399

فروش مدال جام جهانی برای کارهای بشردوستانه

یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه مدال خود را که برای قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه گرفته بود برای کارهای بشردوستانه به فروش رساند.

3 مرداد 1399

Redmi K30 5G Racing Edition شیائومی اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون 768G!

جدیدترین عضو از خانواده ردمی کی30 شیائومی حالا به طور رسمی معرفی شده و Redmi K30 5G Racing Edition نام دارد. در این گوشی برای اولین بار از چیپست جدید کوالکام که ساعاتی پیش به طور رسمی معرفی شد، یعنی اسنپدراگون 768G استفاده شده است. این چیپست، نسخه اورکلاک شده اسنپدارگون...

18 تیر 1399

واریز یک میلیون یورو به حساب شارلی ابدو، سه میلیون نسخه به فروش رفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی TRT ترکیه، وزارت فرهنگ فرانسه از واریز یک میلیون یورو یاری اقتصادی به حساب مجله شارلی ابدو اطلاع داد. گزارش ها همچنین حاکی است بعضی گروه های رسانه ای و نشریه های اروپایی نیز به جمع آوری مبالغی برای یاری به شارلی...

12 تیر 1399

آزادسازی 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز

خبرنگاران: فرماندار شهرستان کرج گفت: به دنبال اقدام افراد سودجو مبنی بر سندسازی و فروش اراضی دولتی به غیر و ساخت ویلای مسکونی در آنها، با اعمال قانون نسبت به تخریب آنها و آزادسازی حدود 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز اقدام شد.

3 تیر 1399

برپایی 50 نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برپایی 50 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و سوغات در سال 98 اطلاع داد.

21 خرداد 1399
تعداد: (61)