مالک سپیدرود معین شد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، متن پیش نویس انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود رشت مورد تایید علی کریمی، کیومرث بیات و عباس پاسیار مبارکی نهاده شد.

مالک سپیدرود معین شد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، عباس پاسیار مبارکی که از ابتدای فصل جاری به عنوان اسپانسر در این باشگاه حضور دارد، در توافقی سه جانبه با علی کریمی مالک پیشین و کیومرث بیات مالک مستعفی، به زودی این عنوان را بدست خواهد آورد.

در جلساتی که در این مورد ظرف چند هفته گذشته بین پاسیار مبارکی، علی کریمی و بیات در رشت و تهران برگزار گردید، طرفین به نقاط مشترک رسیدند و قرار است که مشکل مالکیتی این تیم که به عنوان کنند گیلان در لیگ دسته اول حضور دارد یک بار برای همواره حل گردد.

بنابراین گزارش، طی 48 ساعت آینده قرارداد انتقال نهایی خواهد شد و به امضای هر سه طرف قرارداد می رسد. پس از امضای انتقال و انجام تعهدات و تایید آن توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان، با صدور پروانه مالکیت، عباس پاسیار مبارکی به صورت رسمی مالک سپیدرود رشت خواهد شد.

پس از اینکه در خردادماه امسال کیومرث بیات از مالکیت سپیدرود رشت استعفا کرد، این باشگاه بدون مالک اداره می شد. سپیدرود فصل جاری را با مدیرعاملی مسعود حیدری و در ادامه افشین ناظمی شروع کرد و جای خالی مالک برای حل مسائل به شدت احساس می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مالک سپیدرود معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک سپیدرود معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید