واکنش ویسی به احتمال سقوط شاهین به لیگ دسته یک

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، سرمربی شاهین بوشهر درباره احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته بعد از دو شکست پیاپی گفت: به این سوال احترام می گذارم، اما از قلم نیاندازید که مقابل تیم های سپاهان و پدیده شهرخودرو که آسیایی هستند، شکست خوردیم.

واکنش ویسی به احتمال سقوط شاهین به لیگ دسته یک

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: یک بازی جاندار و خوب را از طرف هر دو تیم دیدیم. شهرخودرو مالکیت بیشتری روی توپ داشت . به همین دلیل سعی داشتیم از ضدحملات استفاده کنیم که این اتفاق نیافتاد.

وی افزود: تیم ما بعد از 10 نفره شدن از لحاظ روحی افت کرد و باید به تیم حریف تبریک بگویم.

ویسی در درباره عملکرد داور مسابقه گفت: صحنه اخراج درست بود، اما قبل از آن باقری روی توپ تاثیر گذاشت و داور می توانست آفساید شاکری را اعلام کند.

سرمربی تیم شاهین بوشهر درباره پرخاشگری بازیکنانش گفت: فکر می کنم بازیکنانم بعد از اخراج عصبی شدند زیرا به دنبال جبران نتیجه بد هفته گذشته بودند. به هر حال متاسفم که این اتفاقات افتاد و اگر کسی ناراحت شده، عذرخواهم.

وی درباره احتمال سقوط شاهین بوشهر گفت: به این سوال احترام می گذارم، اما از قلم نیاندازید که مقابل چه تیم هایی باختیم. سپاهان و شهرخودرو آسیایی هستند، چشم انداز خوبی برای تیم متصور هستم. از هواداران پرشور بوشهری تشکر می کنم، امیدوارم تمام شاهینی های ایران را شاد کنیم.

وی درباره کیفیت توپ های لیگ برتر گفت: وقتی از بازنده و برنده به کیفیت توپ ها انتقاد دارند، یعنی مشکل وجود دارد. کاش مسئولان به فکر بهبود کیفیت توپ ها باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش ویسی به احتمال سقوط شاهین به لیگ دسته یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ویسی به احتمال سقوط شاهین به لیگ دسته یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید