چرا بهتر است سهام عدالت را همچنان نگهداریم

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران : از روز یکشنبه 30 درصد دوم سهام عدالت قابل فروش می گردد اما با توجه به این که طی چند ماه گذشته ارزش این سهام رشد بسیار خوبی نموده کارشناسان توصیه می نمایند که دارندگان سهام عدالت این سهام را همچنان نگه دارند و آن را به فروش نرسانند.

چرا بهتر است سهام عدالت را همچنان نگهداریم

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی به نقل از خبرآنلاین، محسن تقی نژاد مدرس و کارشناس بازار سرمایه درمورد قابل معامله شدن 30 درصد دوم سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه عید غدیر سال جاری 30 درصد دوم سهام عدالت مجددا قابل فروش می گردد، افرادی که سهام عدالت دارند می توانند تا 60 درصد از سهام عدالت خود را بفروشند و وجه آن را دریافت نمایند. در حال حاضر ارزش سهام 500 هزار تومانی سهام عدالت به 20 میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: طی هفته های اخیر افرادی بوده اند که سفارش فروش 30 درصد سهام عدالت خود را داده اند اما پول آن هنوز به حسابشان واریز نشده است. در سیستم فعلی فروش سهام عدالت مشکلاتی وجود دارد و توصیه من به افرادی که سهام عدالت دارند این است که سهام خود را نگهداری نمایند تا زمانی که سهام عدالت به طور کامل آزاد گردد. با توجه به حمایت های دولت شرایط سهام عدالت مثبت ارزیابی می گردد و مجددا امکان رشد ارزش این سهام وجود دارد.

تقی نژاد گفت: اگر افراد نیازی به نقدینگی حاصل از فروش سهام عدالت ندارند آن را نگهداری نمایند و از این فرصت به وجود آمده استفاده نمایند. با توجه به اینکه مشخص نیست فرآیند فروش سهام عدالت چقدر طول می کشد، نگهداری این سهام گزینه سرمایه گذاری خوبی محسوب می گردد.

منبع: اقتصادنیوز

به "چرا بهتر است سهام عدالت را همچنان نگهداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بهتر است سهام عدالت را همچنان نگهداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید