روانشناسی

13 کلمه و عبارت که خبر از افسردگی می دهند

استفاده بیش از حد از این عبارات و کلمات نشانه هایی هستند که به ما می گویند باید نگران سلامت روحی آن فرد باشیم و در این باره به او هشدار دهیم.

20 مرداد 1399

خبرنگاران کرونا و آشفتگی بازار کرمان

کرمان - خبرنگاران - بازار کرمان به عنوان طولانی ترین راسته بازار کشور این روزها در کش و قوس اما و اگرهای تصمیمات بازاریان و مصوبات ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته و میان تعطیلی و بازگشایی سرگردان است.

16 خرداد 1399

خبرنگاران 88 مدرسه استثنایی کردستان میزبان نهمین جشنواره دست سازه های خلاقانه است

سنندج- خبرنگاران- رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 88 مدرسه ومرکز مستقل و ضمیمه شهری و روستایی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان میزبان جشنواره دست سازه های خلاقانه یاری آموزشی است.

23 فروردین 1399

چطور از خطرات جبران ناپذیر وای فای درامان بمانیم؟

خبرگزاری تسنیم: سازمان سلامت جهانی گزارشی منتشر نموده است که در آن به تشریح 10 اثر خطرناک و جبران ناپذیر امواج وای فای بر بدن انسان از جمله افزایش امکان ابتلا به سرطان، خنثی سازی اسپرم مردان و ناباروری در مردان و زنان پرداخته است.

24 آذر 1398

لباس های شیک بیمارستانی برای بچه ها

خبرنگاران: هیچکس پوشیدن لباس های بیمارستانی را دوست ندارد، اما بیشتر ما به صورت موقت مجبور شده ایم آن ها را بپوشیم. در این بین بچه های معصومی هم هستند که این لباس ها یک وسیله ثابت در کمدشان شده و مجبورند همواره آن را تحمل نمایند. اما به یاری پروژه ای که...

24 آذر 1398

نکته بهداشتی: تسکین گرگرفتگی

زنانی که در نزدیکی دوران یائسگی هستند یا دارند یائسه می شوند احساس گرگرفتگی می کنند.

18 آبان 1398

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی هایی دارد؟

خبرنگاران: همانطور که می دانید، فوتبال یکی از شغل های پردرآمد در همه دنیاست. تقریبا همه آقاپسر ها دوره ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده های مختلف و گل کوچک در محله نموده اند. اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته اند به رده های بالا...

5 آبان 1398

مهاجری: شکست برابر سایپا ارزشش بیشتر از برد مقابل شاهین بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید هفته قبل بعد از شکست برابر سایپا طرفداران نساجی از آن ها حمایت کردند به همین خاطر ارزش آن باخت بیشتر از پیروزی برابر شاهین است.

3 آبان 1398

آسیابری: از حالا می توان برای کسب سهمیه المپیک استارت زد، هم وزن بودن با بهمن عسگری افتخار بزرگی است

ملی پوش کاراته ایران گفت: هنوز فرصت برای کسب سهمیه وجود دارد و اگر بازیکنی حتی از الان برای کسب سهمیه استارت بزند این شانس را دارد به عنوان رنکینگ نخست سهمیه را کسب کند.

12 مهر 1398