عمران خان: برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز عمل به نقشه دشمنان است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، نخست وزیر پاکستان ضمن انتقاد از احزاب اپوزیسیونی که قصد برگزاری اعتراضات خیابانی دارند گفت: در شرایط فعلی برگزاری اعتراضات صرفا به سود دشمن است.

عمران خان: برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز عمل به نقشه دشمنان است

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ ساعت فروشی به نقل از ای.آر.وای نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتقاد از حزب جمعیت علمای اسلام گفت: برگزاری اعتراضات خیابانی در شرایط فعلی بیشترین ضربه را به کشور می زند.

وی توضیح داد: به خیابان کشاندن مردم در شرایطی که کشمیر با چالش جدی روبرو است تنها نشان دهنده دشمنی فضل الرحمان با پاکستان است.

نخست وزیر پاکستان تاکید نمود: تمام نیروهای دولت و انتظامی آماده هستند تا با هرگونه اقدام تحریک آمیز مقابله نمایند و اجازه ندهند به منافع ملی آسیبی برسد.

رهبر حزب تحریک انصاف گفت: برگزاری این تظاهرات به کشور آسیب جدی می زند و حتی ممکن است باعث عدم حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور گردد.

وی تاکید نمود: دولت با تمام قوا در پی حل مساله کشمیر و مسائل مالی است ولی احزاب اپوزیسیون به جای همراهی با دولت مشغول کشمکش های سیاسی و برگزاری تظاهرات علیه منافع ملی هستند.

این در حالی است که احزاب اپوزیسیون شرط منصرف شدن خود از برگزاری تظاهرات را استعفای عمران خان اعلام نموده اند.

دولت پاکستان با رد این خواسته توضیح داد: عمران خان به هیچ عنوان استعفا نخواهد داد و برگزار نمایندگان تظاهرات نیز با خطر متهم شدن به اقدام علیه منافع ملی روبرو هستند.

فضل الرحمان در حالی تصمیم به برگزاری اعتراضات خیابانی گرفته که حضور یا عدم حضور احزاب بزرگی چون مردم و نواز چندان قطعی نیست.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عمران خان: برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز عمل به نقشه دشمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز عمل به نقشه دشمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید